iklaneka

Thursday, August 2, 2012

TERIMA KASIH KAWAN :)

Assalamualaikum...

Kita hidup di dunia nie sentiasa di uji. Tak kira lah besar ataupun kecil ujian tu, sedar ataupun tidak tapi kite takkan lari dari menerima ujian Allah. Bak kata orang Allah takkan menguji kite lebih dari yang kita mampu. Itu memang betul. Tapi kalau dipikir balik kenape ramai yang tak tertanggung menerima ujian dari Nya? Hmm wallahualam. Itu semua urusan die dengan Allah di akhirat sana.

Apa yang yaa nak cakap kat sini, untuk sebulan nie, yaa memang di uji oleh Allah. Hmm rasenye tak perlulah yaa bagitahu yaa di uji macam mane. Tapi kadang-kadang bila kita diuji sekuat mana pun kita, kita tetap akan jatuh. To be truth yaa memang pandai bagi nasihat kat orang. Bila dengar problem kawan yaa bagi nasihat. Bukan sorang tapi ramai. But when it comes to me, I’m really weak at facing the problem by myself. I need someone that can calm me down when I’m felling down. I know Allah is there for me, but I need someone or more to be talked to. Lucky me, I have some friends.

Untuk aten, thanks ten ade untuk aku. Kau tak pernah letih dengar aku mencurah kat kau kan. Banyak pulak tu. Since dari kite belajar dulu sampai sekarang. Setiap kali aku ade masalah kau orang pertama yang aku cari. Thanks sangat-sangat. Walaupun kite dah jauh sekarang, aku nak kau tahu yang aku sayang kat kau sangat-sangat. Aku rindu kat kau. I miss the time when we are sharing the same food, when you are teaching me the things that I always blurred, when we are sharing secrets in the bed. I miss all of the moments. I hope I can meet you one day. Aku mintak maaf kalau aku banyak susahkan kau. Banyak buang mase kau dengar cerita aku. Maaf sangat-sangat. I love you!

Untuk jaa, thanks jugak ade untuk yaa. Walaupun kite tak rapat mane, tapi jaa sanggup kawan dengan yaa. To be truth bila kita jumpa yaa tak banyak cakap kan. Tak tahu kenape tapi yaa segan dengan jaa. Tapi bile kite sembang dekat fb yaa boleh sembang banyak dengan jaa. Ingat mase kita nak daftar untuk MUET dulu, jaa peluk yaa dari belakang? Sangat-sangat tersentak tapi yaa tak kisah pun. Yaa suke perangai jaa yang macam tu. Terima kasih ade untuk yaa. Maaf kalau yaa buang mase jaa dengar masalah yaa. I love you!

Untuk awak-awak yang lain, saya tak lupe kebaikan awak. Tapi saye taknak mention name awak kat sini. Takut nanti ade yang marah. Terima kasih sebab ade untuk saye jugak. Sekurang-kurangnya saya tak facing semua masalah sorang-sorang. Saya tahu saye still ade kawan kat dunia nie. Saya doakan awak semua diberkati Allah dalam apa jua yang awak lakukan. Saya sayang awak! And saya mintak maaf kalau saya menyusahkan awak. Terima kasih awak. 




Salam sayang,

TERIMA KASIH SUDI BACA. SILA LAH LIKE DAN SHARE!

0 comments:

Post a Comment

Hai! Dah baca tu komen lah sikit! :D