iklaneka

Tuesday, January 3, 2012

ENTRY BARU DI PENANG! :D







Hai! Okey malas nak merepek pelik-pelik. 
Malas nak merepek panjang-panjang.
Baca jelah ape yang aku tulis okay!

Untuk semuanya. Aku sudah di Penang.
Untuk semuanya. Aku takde semangat lagi nak belajar.
Untuk semuanya. Aku nak balik rumah.
Untuk semuanya. Aku ada test bederet-deret lah uhui! -.-'
Untuk semuanya. Cukup sampai di sini.
Untuk semuanya. Tataaaa.

owh yer. Tadi aku saje search perkataan GEDIK kat google. And taktau asal kua gambar fatin liyana pulak. Hui dia blogger famous lah. Doktor pulak tu. Kau ado? Suka hati kau orang jer cakap dia gedik. #emo pulak#



#btw aku update sebab tak nak korang rindu. Hewhew perasan sekejap lah ^^,





Salam sayang,


TERIMA KASIH SUDI BACA. SILA LAH LIKE DAN SHARE!

0 comments:

Post a Comment

Hai! Dah baca tu komen lah sikit! :D