iklaneka

Monday, May 14, 2012

KENANGAN DOLU-DOLU





Amaran. Ini entry bergambar. Dan gambar sangat buruk. Ampun. 



Insiden nie jadi mase aku tadika . Aku tadika umur aku 6 tahun . So time nie tengah pergi pasar malam . Pergi lah dengan family aku . Tapi disebabkan aku tak reti lukis , so tinggallah aku , mak and ayah jer okeyh . Huhu . Aku pattern kecik-kecik dulu jalan pegang seluar jeans ayah aku . Pegang bahagian tepi tu . 


Pastu budak – budak mate tu nak meliar jer tengok orang . Tengah seronok-seronok tengok tangan terlepas terpegang seluar pakcik lain . Pakcik mane ntah . Semangat lah aku pegang sebab ingat ayah aku yang aku pegang tu . 


Then tibe – tibe pakcik tu tegur aku mase die tengah nak bayar duit . Eh adik nie saper . Ayah mane . Dang ! Baru perasan tu bukan ayah aku . Ape lagi mate pun meliar lah cari parent . Haa baru tahu erti takut . Hakhak .  


Entah macam mane ayah aku muncul tetengah orang ramai tu . Panggil aku pergi kat die . Aku pun lari lah pergi kat ayah aku . Hik sadis betul . Kalau lah ayah aku tak muncul time tu . Tak tahu lah ape jadi kat aku sekarang an . 


p/s : Yer aku tahu gambar-gambar tu semua sangat lah buruk . Ini hanyalah kerana saya sangatlah bosan dan tak tahu ape nak buat maka terhasillah gambar yang tak macam gambar tu . Hikhik . 

p/s/s : Dah lame tak pegang pensil . Keras tangan bak hang . huuu 


Salam sayang,


TERIMA KASIH SUDI BACA. SILA LAH LIKE DAN SHARE!

0 comments:

Post a Comment

Hai! Dah baca tu komen lah sikit! :D