iklaneka

Monday, December 12, 2011

KepaLA kuSut!

Assalamualaikum...:)

Fuh fuh! Hachum! Huu punyalah berhabuk sampai boleh bersin-bersin haa nie. Hewhew maaf lah yer. Delima nie name jer kolej baru. Tapi unifi takde pun. So hidup lah dengan tkde internet nie. Nie online pun sebab curi laptop ngan broadband aten jap. Thankz aten! Sayang kau heheh :)

Ade tak yang rindu aku? Rae macam takde jer. Yelah aku nie bukannye famous mane pun kan. Hot apetah lagi. Takpelah. Jadi diri sendiri lagi bagus. Daripada jadi hipokrit. Buat menyampah orang jer. 

Hmm mula-mula week jer dar start kusut kepala. Macam-macam masalah yang ada. Masalah peribadi apetah lagi. Masalah projek lagi. Itu projek ECM ngan ETR tak start lagi tu. Kalau da start agaknye hujung minggu mesti terbongkang nak ganti balik tidur-tidur time ade class tu. Haha. Perangai anak dare tak semenggah langsung kan! Huu.

Huu malas pulak aku nak merepek lame-lame nie. Nak sambung buat keje balik lah. Time ade mood nie baik aku study. Satgi kalau da takde mood jangan harap lah aku nak sentuh buku-buku tu. Tata  for now  readers! :)

 kecik-kecik da pandai bace buku. kalau dapat anak camnie mesti seronok! tehee :D

Salam sayang...:)
TERIMA KASIH SUDI BACA. SILA LAH LIKE DAN SHARE!

0 comments:

Post a Comment

Hai! Dah baca tu komen lah sikit! :D