iklaneka

Thursday, April 26, 2012

ALHAMDULILLAH :)





Straight to the point. Taknak aku merepek banyak-banyak . Malas nak mukadimah . *sebenarnye takde idea heheh* Di hari yang mulia hari jumaat nie , aku dapat result untuk sem 6 aku . Alhamdulillah sangat2 memuaskan hati aku . Mungkin pade korang result aku nie tak seberape tapi bukan pade aku . Akhirnye aku dapat jugak merase dekan walaupun sem akhir . :)

Terima kasih kat semua yang terlibat sampailah aku dapat result aku macam tu . Terutamanya pade yang selalu ajar aku . Nony ngan aten . Terima kasih tak jemu ajar aku walaupun aku nie lambat sikit nak tangkap huhu . Terima kasih gak unutk budak kolej delima bilik 4-18 . Selame 1 sem kite hidup same-same . Tengok movie same-same . Makan same-same walaupun sebenarnye masing-masing makan kat meje sendiri tengok movie . Hahah . Terima kasih sayang !

Terima kasih jugak untuk ‘awak’ yang selalu ade untuk saye . Selalu layan kerenah saye bile saye kat penang . Selalu bawak saye keluar bile saye bosan dekat kolej . Selalu layan rajuk saye yang ntah ape-ape . Sayang awak ! :)

Tak lupe jugak untuk mak ayah aku yang sentiase doakan aku . Mak ayah , nie untuk mak dengan ayah . Walaupun tak tinggi . Tapi nie jer yang akak mampu . Sayang mak ayah . :)

Syukur yang tak terhingga aku panjatkan ke ALLAH S.W.T atas result aku nie . Kalau Dia tak menginginkan macam tu , then result aku takkan jadi camtu . Alhamdulillah .


Btw result MUET aku keluar ari khamis ritu . Hewhew dapat band 3 lah . Alhamdulillah sekali lagi . Tobat taknak aku amik lagi sekali dah . Haha  


AGAIN TERIMA KASIH SEMUANYA :)




Salam sayang,



TERIMA KASIH SUDI BACA. SILA LAH LIKE DAN SHARE!

0 comments:

Post a Comment

Hai! Dah baca tu komen lah sikit! :D