iklaneka

Thursday, April 5, 2012

KENANGAN ohh KENANGAN







Puhhhhh. *habuk terbang2* heheh banyaknye habuk. Kalah time aku kemas barang nak balik rumah aritu. Haish maaf lah yer. Duk penang memang harapan lah aku nak update. Online pun tak.*okay yang tu tipu*. Pejam celik pejam celik dah seminggu aku balik dari penang. Rase lain pulak bangun kat penang ngan bangun kat rumah. Dulu bangun kat penang ade kawan-kawan. Kalau kat rumah bangun cume ade aku ngan mak aku jer. Haish sunyi jer rase.

Dulu rutin harian bangun jer makan pastu study. Sekarang rutin harian bangun makan tengok tv online tengok family outing gelak sorang2. Dulu tengok ramai2 dengan roomate. Dengan nana, aten, ngan paein. Ketuanya nana lah nie. Semua nana punye pasal. Esok nak ade paper malam nie boleh lagi layan family outing 1 episod. Adoi nasib baik paper boleh jawab. Kenangan kenangan.

Last paper 28 mac tu, malam tu kitorang ade bbq. Hamboih masing-masing tahan mate taknak tidor overnite punye pasal. Si nana tu sampai minum 3 cawan kopi mcd. Sampaikan dah balik bilik pun tak tidor lagi. Punye kuat effect kopi tu. Haha nasib kau lah nana. Time bbq boleh pulak hujan lebat bagai nak gile. Punye banyak makanan yang tak sempat nak makan. Penyudahnye makanan tu di bahagi-bahagi jelah. *okay yang tu tak adil sebenarnye sebab aku tak dapat heheh*

Kul3 pagi ade bola pulak. Semua gerak pergi astana. Okay kalau dah pergi tengok bola kul 3 pagi confirm-confirm lah kedai tu penuh dengan laki. Yang perempuannye group kitorang jer. Ade lah dalam 9 orang. Yang layan bola cume 3 orang jer. The rest duduk kat satu meje mengumpat. Heheh standard lah perempuan kan. Hakhak. Bila dah bosan ngumpat bukak movie. Malangnye cume ade movie al-hijab. Huu tengok jelah dah terpaksa kan. Yang macam takut nak tengok movie tu aku, paein ngan intan. Tapi-tapi intan lagi teruk. Bunyi ais jatuh kat belakang pun die dah gelabah. Ade satu time tu aku terkejut cume sebab die terkejut. Maaf yer diana aku cengkam tangan kau kuat kan time tu. Bukan salah aku tu salah intan. Heheh

Bile bola dah abeh masing-masing dah lembik. Penyudahnye aku masuk dalam kerete aku tido. Harhar. Dalam kul6 diorang balik. Aku sorang tertinggal. Aku balik around 7.30 camtu. Nak masuk awal takut heheh. Tapi-tapi bila balik tu dengar pulak cerita dari nana. Ade anjing yang kacau diorang. Well aku tak terkejut pun sebab aku sendiri kena sergah ngan anjing tu. Dalam kerete lalu kat jalan tibe-tibe anjing tu jerit kat tingkap. Gugur jantung aku. Ingatkan aku jer yang kene. Rupenye diorang pun same. And nana cerita anjing tu siap datang kat diorang lagi. Harhar. Kalau aku kat tempat diorang confirm nangis. Hekhek.

Cukuplah dulu sampai sini eh. Nanti aku update lain. Tapi rasenye tak sampai 5 jam aku dah update yang baru. Harhar.

hadiah untuk ditukar. nak tahu hadiah yang aku dapat? hadiah same dengan yang aten dapat. confirm dari lelaki!

kumbang yang tak berape nak jadi kumbang. hewhew

carilah aku yang mane satu. heheh

see that meggi. semuanye jatuh kat tangan budak laki. jiha, aku tak dapat makan pun megi tu. huhu

#bile lagi agaknye kita boleh berkumpul macam nie? :(






Salam sayang,



TERIMA KASIH SUDI BACA. SILA LAH LIKE DAN SHARE!

0 comments:

Post a Comment

Hai! Dah baca tu komen lah sikit! :D