iklaneka

Friday, April 6, 2012

MAJLIS PUPUTAN :D






Hai semua. Sihat-sihat semuanya? Okay dari tajuk yang kat atas tu rasenye tak semua paham kan ape yang aku cube sampaikan. Heheh. Ade yang nak tolong terjemahkan tak? Ade yang jawa kat sini? Harhar. 

Majlis puputan tu same lah dengan majlis cukur jambul. Aku tak tahu lah sesetengah orang panggil camne. Aritu aku sebut marhaban pun ade yang tak paham jugak. Ikut kau orang lah nak sebut camne. Kali nie punye majlis puputan adelah untuk adik sedare aku. Anak pak su aku yang ke-4. Adik beradik die semua lelaki. Hero besar semuanya. Bila dah besar pengsan lah mak die nak guard sorang-sorang. Harhar. 

Aku tak tahu lah kalau majlis kat negeri lain macam mane kan. Tapi kalau kat kampung aku tu just ade berzanji,marhaban then lepastu cukur lah budak tu. Itu sahaja. Takde lah pulak buaian berhias bagai kat kampung aku tu. Tak tahu lah sebab nak save budget atau ape kan. Tapi aku rase tak payah pun takpe buaian bagai tu.

Okay dah aku malas nak bebel banyak-banyak. Kat sini aku letakkan gambar baby tu. ASHRAF UZAIR BIN AHMAD MUSTADHA. Berbelit nak nyebutnye. Huhu 


its me who put him to sleep. heheh eksited

saya jugak yang tidokan! heheh boleh jadi mak tak nie? hewhew

sweet tak? <3

<3<3<3

orang tangkap gambar ngan baby die nak jugak. :p

eksited terlebih :D

p/s: saya masak ayam masak merah tadi! jemput makan semua :D





Salam sayang,



TERIMA KASIH SUDI BACA. SILA LAH LIKE DAN SHARE!

0 comments:

Post a Comment

Hai! Dah baca tu komen lah sikit! :D