iklaneka

Thursday, November 24, 2011

CUTI = TAKDE MAKNE!

Assalamualaikum...:)

Hari ni hari jumaat. Tak perlu lah kot aku nak cerita hari jumaat tu ape, kebesaran hari jumaat tu ape, korang semua da besar kan. So pandai-pandai lah gunakan akal tu okay. Harini tersangat lah bosannya. Sorang-sorang balik rumah. Sampaikan rumah aku cuma tinggal dua orang jer lagi. Itupun lain-lain bilik. Kalau sampai hari isnin macam nie,mau aku bercakap dengan dinding yang ada kat tepi aku. Ish! 

Sejujurnya aku tak tahu apa pun nak update nie. Otak blurr jer. Macam kosong. Yelah, jasad aku memang lah kat Penang. Tapi hati aku? Dah terbang sampai ker Ipoh da. Mak...Akak rindu mak. Kalau akak boleh terbang, sekarang jugak akak terbang pergi dekat mak. Akak rindu mak sangat-sangat. Huu...:'(

Haish....Minggu depan da lar kena bawak architecture drawing. *Betul ker camtu aku eja? Huu. Mana kitorang nak cekau plan tu dalam masa seminggu. Mau tertonggeng cari plan. Call syarikat sini takde call syarikat sana pun takde. Abeh tu mana nak cari. *pengsan -.-'

Semester nie kelas aku memang tak pack mana pun. Tapi project jer banyak dalam tu. ETR300, ECM317 ngan ECS316 sumenye ada project. Mana nak perah otak nak pikir nie semua? Haish Hidayah. Takpe lah. Bak kate En. Ammar, niat tu penting. Aku datang Penang kan nak belajar. So aku kenalah terima semuanya. Niat pun kerana Allah Ta'ala. Tak terlambat kot untuk aku ulang niat yang En. Ammar cakap semalam. Sahaja aku belajar kejuruteraan awam di UiTM Penang untuk 6 sem tunai kerana Allah Ta'ala. Kawan-kawan semua. da bace niat belum? Kalau belum sila lah baca. Betulkan niat masing-masing. Barulah Allah nak tolong kita. Kalau kita tak usaha camne Allah nak tolong. Ingat rezeki tu turun tetibe dari langit ker untuk kau? Abah kau! Huu :D

Aku rase macam aku da merepek panjang dalam entry kali nie. Da lar entry tu takde kene-mengene pun ngan tajuk tu. Sorry lah yer kawan-kawan. Saya memang takde cerita nak update tapi cuba gagahkan diri untuk update sebab da lame tak update. Hee... 

Semoga bertemu kembali.

See that image. Take a smile in whatever step you take. You will find happiness in there. :)

Salam sayang...:)


TERIMA KASIH SUDI BACA. SILA LAH LIKE DAN SHARE!

0 comments:

Post a Comment

Hai! Dah baca tu komen lah sikit! :D