iklaneka

Saturday, November 26, 2011

Santalia di S.M.K.U.K :)

Assalamualaikum...:)

Harap-harap korang semua sihat lah yer harinie. Kali nie kau nak cakap pasal kelas aku mase aku form4 ngan form5 dulu. Aku amik sains teknologi dulu. Kalau ikut result tu boleh jer nak amik bio. Tapi aku yang tak minat. So tercampak lah aku kat dalam kelas tu. And alhamdulillah aku memang fit dalam kelas tu. 

Okay entry kali nie memang penuh dengan gambar. So sape yang tenet lembab tu. Padan muke korang! heheh 

ini gambar mase form4. Nampak tak semua muke suci jer lagi time tu. :)

*p/s : yang baju biru tu AJK Koperasi. Yang baju merah tu Pengawas. Sepatutnya Penolong Pusat Sumber pakai baju hijau. Tapi ade yang laki jer. Tie hijau. So maybe tak nampak dalam gambar tu. haha

Nie gambar time form5. Dulu budak laki kelas aku punyalah nakal. Sampai diorang pergi kunci cikgu aku tu dalam toilet. Mau tak mengamuk cikgu aku tu. Haha

Rindu korang semua. 

Yang kiri tu redza yang kanan tu subhan. Subhan tu study dekat PSP jer. Punyelah dekat ngan aku.Tapi sekali jer aku penah nampak die. Padahal dia cakap die selalu nampak aku. Okay aku yang rabun ker ape?
 -.-' 
Yang tu Epoi ngan redza LAGI.

Nie shariman ngan redza lagi. Perasan tak banyak gambar sape jer dalam nie?:p

 
Yang comel tu Diana. Adik Fizo Omar tuuu. Yang belakang tu azuan. Aku pun tak tahu ape motif die diri dalam gambar nie.

Hero dalam kelas aku.Ada lagi nie sepatutnya. Epoi, rashidi, muzamil, nordin, fifi ngan subhan.

Candid. Nampak tak cikgu aku tu statik jer. Memang camtu lah dia dalam kelas. Keras jer ajar kitorang. Nasib baek ajar lukisan kejuruteraan. Kalau ajar bahasa melayu camne. Haha maaf yer cikgu. Sayang cikguuuu. :)

Shera...<3 :)

Sue...<3 :)

Kalau korang nak tau. Nie dua perempuan yang comel nie lah kawan yang aku rapat dekat dalam kelas. Pegi rehat same. Pegi toilet same. Nak dekat setahun jugak lah tak jumpa. Shera tu da belajar kat sarawak. Time aku cuti dia tak cuti dan begitulah sebaliknya. Sue pulak belajar kat Petaling Jaya. And now dia pun da pindah johor. Lagi lah susah aku nak jumpa. Miss korang sangat-sangat baby. :(


Okay itu jer untuk kali nie. Dah lame kitorang tak keluar same-same. Masing-masing busy dengan study. Hope dapat jumpa korang satu hari nanti. 

Salam sayang...:)

*p/s/s: Aku curi gambar tu dari group kita. Sorry okay! :)

TERIMA KASIH SUDI BACA. SILA LAH LIKE DAN SHARE!

0 comments:

Post a Comment

Hai! Dah baca tu komen lah sikit! :D