iklaneka

Friday, November 18, 2011

New Sem New Life!

Assalamualaikum...:)

Hoyeahh! akhirnya aku buat blog jugak. Nie semua pasal si zizie madu yang macam da cabar aku. Okay untuk kau zizie aku sahut okay cabaran kau tu! Nah amek kau baca sampai lebam walaupun takde isi okay.

Title kat atas tu nak gempak jer kan. Okay nak cerita nie. Kalau korang taknak baca pun takpe. Ada aku kisah? Ini cerita aku! Haha (gelak jahat). Esok bersamaan dengan 19 November bermulalah hidup aku sebagai seorang student di UiTM Pulau Pinang. Hey aku da sem 6 okay. Ingat aku budak-budak lagi ker? *blugh -.-'

Tadi mak da warning awal-awal da. "kak esok bangun pagi. Nak gerak cepat". Haish mak ku sayang. Tau lah akak nak balik da nie. Tapi bunyi macam nak halau akak jer. Sobs Sobs. -.-'

Untuk Nony yang aku tau kau akan bace post aku nie. Esok tunggu aku okay. Kita daftar same-same. Kau tak tunggu aku, aku merajuk sampai ari ahad. Okay sampai ahad jer sebab aku kan kena minta tolong kau angkat barang nanti. Hehe sayang kau okay! :)

Dan untuk adik aku ika, jage mak okay. Kau online jer keje siap kau. Tau lah da cuti. Okay nie more kepada jeles sebab aku da abeh cuti. Haish. -.-'

Sekian dulu untuk kali nie. Aku kene sambung kemas barang. Mak da bising sebab tak abih kemas lagi. "yer mak akak datang nie". Hehe.

 
Ehsan pakcik google. Sikit jer lagi untuk aku genggam diploma aku. Sikit jer lagi untuk aku gembirakan mak dan ayah aku. :')

Okay stop. 

Salam sayang...:)
TERIMA KASIH SUDI BACA. SILA LAH LIKE DAN SHARE!

0 comments:

Post a Comment

Hai! Dah baca tu komen lah sikit! :D